Néhány szó az AEG-ről

MINDIG EGY ÖTLETTEL ELŐRÉBB

az első aeg iroda

Visszatekintés

Az AEG vállalatot Emil Rathenau alapította 1883-ban, Deutsche Edison-Gesellschaft für angewandte Elektricität néven. A Telefunken AG leányvállalattal történő egyesülés, illetve a Daimler AG és végül az Electrolux megszerzése révén alakult ki az AEG ma is jellemző, jövő-orientált arculata. Az AEG életében kulcsszerepet játszik az újítás iránti elkötelezettség. Ez az a hajtóerő, ami a közismert, innovatív otthoni megoldások mögött áll, így ennek köszönhető az első elektromos hűtőszekrény, az első szivattyútechnológiás szárítógép és számos egyéb nagyszerű újítás. Ez adta az inspirációt a fenntartható alapanyagok használatához is. Ez a múltunk, és ez a jövőnk is.

Looking Forward

A jövő ma kezdődik. Megváltoznak az étkezési szokásaink. Megváltoznak az öltözködési szokásaink. Megváltozik az életmódunk. Tisztában vagyunk azzal, hogy a technológia átalakítja a világunkat. Ezért ragaszkodunk ahhoz, hogy készülékeink és technológiáink ne csupán a ma igényeinek, hanem a holnap elvárásainak is tökéletesen megfeleljenek.

óra

Forma és funkció egysége

1907-ben az AEG művészeti tanácsadóként Peter Behrens látványtervezőt alkalmazta. Az AEG-nél végzett munkája alapján Behrenst tekintik a modern ipari dizájn megalapítójának. Behrens professzor formatervezési filozófiája egyszerű, de hatékony: „Tökéletes funkcionalitás és forma”. Fáradhatatlanul munkálkodott azon, hogy az AEG termékek nem csupán funkcionálisan, de esztétikailag is tökéletesek legyenek.

modern formavilág

A forma és funkció fejlődése

Napjaink készülékeiben az intelligens technológia és az alkalmazkodó dizájn gondoskodnak arról, hogy a legjobbat kapja minden alkalommal. Látni fogja majd, hogy egyetlen érintés újrafogalmazhatja mindazt, ami az otthonában lehetséges. Készülékeinket az elvárásaival összhangban tervezzük - így Öné lesz a folyamat teljes felügyelete és ezzel együtt a kivételes hatékonyság és siker élménye is. Korlátok nélkül.

Design … is about creating forms that accord with the character of the object and that show new technologies to advantage

Peter Behrens

Architect and AEG Artistic Consultant

A KÖVETKEZŐ LÉPCSŐFOK

The Next Black

A mosással szemben támasztott jövőbeni igények, illetve a fenntarthatóbb ruhaipar elérése érdekében tett erőfeszítések bemutatása érdekében az AEG megalkotta a „The Next Black” filmet. Ez a 45 perces dokumentumfilm a ruhaipar jövőjét tárja a nézők elé.

A dokumentumfilm megtekintése

TASTEOLOGY

Ízek a maximumon. A Tasteology egy az ízeket új nézőpontból megközelítő dokumentumfilm. Az ízeken és az alapanyagokon kívül a tudományos eredményeket és a tapasztalatot is figyelembe vettük. Az öt részből álló sorozatban szeretnénk Önnek új motivációt adni a konyhában és azon túl.

A sorozat megtekintése

FENNTARTHATÓSÁGI EREDMÉNYEK

A világ legkiválóbb készülékeket gyártó vállalataként folyamatosan a maximumra törekszünk, mellyel az emberek hétköznapi életét és a bolygónkat boldogabbá szeretnénk tenni.

Eltökéltek vagyunk céljaink elérésében. Karbonlábnyomunk 50%-os csökkentése és alapanyagfelhasználásunk hatékonyságának fokozása két olyan cél, melyet a közeljövőben mindenképpen szeretnénk megvalósítani. Tudjuk azonban, hogy ez nem lesz egyszerű. De szilárd meggyőződésünk, hogy összefogással képesek leszünk mindenki számára előnyös és fenntartható megoldásokat kidolgozni, melyek pozitív változást hoznak az emberek életébe - minden nap.

1
Better Solutions

Better Solutions stratégiánk célja az, hogy termékeink és szolgáltatásaink jobbá tegyék vásárlóink életét, úgy, hogy közben kevesebb energiát, vizet és egyéb erőforrást használnak fel.

2
Better Operations

Az AEG-nél minden tevékenységünket úgy folytatjuk, hogy biztonságos, hatékony és etikus alapot biztosítsanak az emberek számára egy boldogabb jövő elérése érdekében.

3
Better society

Bárhol is legyünk a világban, az AEG egy fejlettebb társadalom kiépítésén fáradozik, amit a vásárlók és a beszállítók lehetőségeinek kiterjesztésével és a helyi közösségek támogatásával kíván megvalósítani.